Even tussendoor

29 november 2012 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Hallo lieve mensen,

Even snel vanuit de bibliotheek in Greerton Tauranga omdat mijn NZ moeder geen internet/computer heeft.

Bedankt voor alle lieve reacties en felicitaties. Helaas is het onderweg soms wat moeilijker om wat te plaatsen maar we doen ons best.

Morgen gaan we naar de familiereunie in Taupo en stoppen even onderweg bij mijn jongste zusje Roanne voor Morning tea. Het weekend zal voor John wel wennen zijn met een familie kiwi's die van veel en hard kletsen houden maar we verheugen ons op de gezelligheid.

Gisteren is mijn zusje Roanne nog even geweest en we hebben weer iets bij kunnen kletsen. Mijn moeder geniet van onze drukte en we hebben inderdaad op mijn verjaardag lekker taart gegeten en een wijntje gedronken.

Het is hier mooi weer en de eerste insectbeten hebben we ook al te pakken dus toch maar even een zalfje voor de jeuk gehaald. John is degene die de kiwi insecten willen oppeuzelen dus ik heb minder last.

Vandaag gaan we richting strand en Mount Manganui en ik hoop dat het strand zich iets heeft kunnen herstellen na de ramp met het schip Rena die vorig jaar voor veel vervuiling en dierenleed heeft gezorgd.

We gaan nu terug om even een stukje taart te eten, daarna lekker op pad.

Groetjes John en Esther

1. Eddie:
    29 november 2012
    Hoi John en Esther,
    Leuk om te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben.
    Geniet ervan.
    Groetjes Eddie
  2. Arie:
    29 november 2012
    Hallo John en Ester,

Esther nog van harte gefeliciteerd (sorry te laat kaartje..)
    In je vorige reisverhaal heb ik opgemaakt dat John goed bakboord kan houden, een hele geruststelling.
    geniet ervan en blijf vooral schrijven, het is erg leuk om te kunnen volgen.

Groetjes Arie